笑傳醉夢中

笑傳醉夢中

笑傳醉夢中

笑傳醉夢中

笑傳醉夢中

  • ۰
  • ۰

以互联网为基础的网络空间已成为继大陆、海洋、天空、太空之后的人类社会第五大疆域。与物理空间相似,网络空间同样包含政治、经济、军事、文化、社会、生态等诸多维度,正发展成为一个与物理世界平行的新世界,由人类自己作为“上帝”缔造的新世界。人们将同时生活在线上和线下2个世界,未来将会如此的不同,以至一切传统都面临革命和被革命的选择。其中教育革命的走向,将深远影响人类的未来想要去香港商業專科學校,瞭解商專 lcci必不可少。。


  网络空间时代,教育将从以下方向发展和演化:


  (1)互联网新技术升级教育手段


  互联网新技术将带来颠覆性的教育信息化平台,使教育和学习更加高效和便捷,课程形式更加多样,课程内容更加丰富多彩。


  (2)互联网新思维改变教育模式


  在互联网思维浸润下,传统教育模式将被打破,教育的“授业”职能将逐渐标准化,学校在课程上的差距将逐渐消弥,传统校园文化体验成为物理校园存在的主要意义,虚拟校园文化将迅速发展。


  (3)传统课堂上网


  课堂将被直接搬到网上,教师不必再刻意制作MOOC,每一个自然的课堂都是MOOC,可能出现百万人同时学习一门课程的火爆场面。


  (4)网络成为课堂


  互联网将具备高度教育智能,自动加工网上的海量信息,衍化出虚拟教师和虚拟同学(最好的学习伙伴),不再需要专门的学校、课堂和教师。


  (5)课程市场化


  课程将成为一种网络信息服务产品,网络授课成为高回报产业,教师待遇不再尴尬,学识获得最直接回报,传道授业不局限于专职教师,跨界竞争出现在教育行业,打破学校制作课程的壁垒,学校既是课程生产者,也是课程消费者,在市场调节下,全社会共同投入教育,人人有最适合自己的学习途径,人人可以开课,教育极大繁荣。


  (6)学校平台化


  教师和学生不再专属某一学校,学历和学业评价将超越学校边界,学校成为各具特点的人才成长体系设计和辅导平台,课程则可以全部来自市场。


  (7)互为师生,互为同学。


  网络空间时代,互为师生现象逐渐普遍,同学的范围和规模也将空前扩大,不仅“三人行,必有我师”,而且“三人行,必有同学”香港商業專科學校恭喜咁多個同學仔啱啱獲得LCCI考試獎牌!。


  事实上,人们对教育革命的探索和实践已经开始。以MOOC为旗帜的在线教育发展热潮正席卷全球,教育部已正式颁文推动MOOC学分互认。MOOC无疑代表了教育技术和模式的进步,但普遍采用了在现有教育体系之外另立课堂的方式,教师为了制作一门在线课程而“专门加演”,不仅浪费时间精力,而且往往找不到真实课堂的感觉。同时,教学内容的调整和更新将意味着重新拍摄和制作。


  是否可以直接升级传统课堂,使自然的教学课程直接变成“MOOC”?充分利用教室现有的多媒体教学设备和监控设备,以较低成本改造传统教室,实现课堂网络化,在勿需刻意制作的情况下,每一门课都是“MOOC”,每一位教师都参与“MOOC”,学生自然参与到MOOC制作,似乎更加符合互联网与传统行业融合而不是缝合的互联网+思想。


  区别于MOOC,我们把传统课堂螺旋上升为在线课堂的愿景定义为课联网。如果说制作MOOC是花钱买罐装牛奶(还有保质期),实施课联网则是花比一罐牛奶还低的成本养奶牛。


  课联网将有以下突出的特点:


  (1)传统课堂上网


  课程可以直播,也可以全息录制,学生可以远程上课,教师可以在旅途中远程授课,不再需要刻意制作MOOC课程;


  (2)课堂智能化


  师生借助信息化技术和工具更多和更高效互动,远程学生也能参与互动,教师可以邀请其他人员远程协同授课;


  (3)课程平台化


  通过强化配套的网上课程平台,在有限授课时间之外,通过课程平台实现无限沟通,聚集人气,整合资源。


  (4)教学管理智能化


  教学管理部门能够实时了解和回溯教学过程和教学效果,实现大数据教学管理。


  尽管课联网可能只是未来网络空间教育的简单雏形,课联网的实现依然面临诸多挑战。


  (1)课联网对互联网基础设施提出挑战


  上课时间,全国同时进行的课程有数十万之众,这些课程网络化将产生巨大流量负载。


  (2)课联网对教学管理提出挑战


  课程审查、教学评价和学习评价都将面临新情况和新问题。


  (3)课联网对教师提出挑战


  课联网模式下,每堂课都是公开课,课程人气与教学特点和质量直接相关,对教师能力和投入提出更高要求。


  (4)课联网对学生提出挑战


  公开课爆炸,学习效果的差距不仅取决于个人素质和刻苦程度,而且与选择能力相关。


  MOOC开启了网络空间时代教育革命的序幕,课联网则是中国原创的新理念,与目前另立课堂的MOOC实践相比较,更加符合互联网+思维。课联网相关实践已经悄然在一些机构展开,可以期待,来自中国的课联网风暴在积聚力量后的全面爆发小朋友學習速度較成年人快,故為幼兒選擇合適的英文教材可以讓他們愉快高效率地學習英語,幼兒英語教材包含多種工具。

  • ۹۶/۱۰/۰۷
  • karli kiley

教育

文化

知識

نظرات (۱)

پس از قاره ها، دریاها، آسمان ها و فضا، فضای سایبری اینترنت به پنجمین بزرگترین جامعه انسانی در جهان تبدیل شده است. با فضای فیزیکی مشابه، فضای مجازی نیز شامل سیاسی، اقتصادی، نظامی، فرهنگی، اجتماعی، زیست محیطی، و بسیاری از ابعاد دیگر، در حال توسعه را به یک دنیای جدید با موازی دنیای فیزیکی، توسط خود مرد به عنوان "خدا" برای ایجاد یک جهان جدید است. مردم در همان زمان در دو جهان، آنلاین و آفلاین زندگی خواهند کرد و آینده چنان متفاوت خواهد بود که تمام سنتها با انقلاب و انتخاب انقلابی مواجه خواهند شد. جهت انقلاب آموزش و پرورش عمیقا بر آینده بشر تاثیر می گذارد.


در فضای مجازی، آموزش و پرورش در جهت های زیر توسعه و تکامل می یابد:


(1) تکنولوژی اینترنت جدید برای ارتقاء آموزش و پرورش


فناوری جدید اینترنت یک پلت فرم اطلاعات آموزش اطلاعاتی را ایجاد می کند، آموزش و یادگیری کارآمدتر و راحت تر، فرمت متنوع تر دوره ها و دوره های رنگارنگتری را به ارمغان می آورد.


(2) تفکر جدید اینترنت برای تغییر نوع آموزش و پرورش


در نفوذ تفکر اینترنت، حالت سنتی آموزش شکسته خواهد شد، "شهریه" از توابع به تدریج استاندارد خواهد آموزش و پرورش، شکاف در برنامه درسی مدرسه به تدریج کاهش خواهد یافت، تجربه فرهنگی پردیس سنتی به عنوان اهمیت اصلی وجود از دانشگاه های فیزیکی، فرهنگ دانشگاه مجازی به سرعت در حال توسعه است.


(3) اینترنت کلاس درس سنتی


کلاس درس به طور مستقیم به اینترنت منتقل، معلمان مجبور به عمد MOOC را، هر کلاس درس MOOC طبیعی، یک میلیون نفر در حالی که دوره یادگیری ناآرامی ممکن است رخ دهد است.


(4) شبکه به یک کلاس درس تبدیل می شود


اینترنت به بسیار تحصیل هوشمند، پردازش خودکار مقادیر زیادی از اطلاعات آنلاین داریم، به دست آمده یک معلم مجازی و همکلاسی های مجازی (بهترین شریک زندگی آموزش)، دیگر نیازی مدارس خاص، به کلاس و معلمان.


(5) بازار برنامه درسی


دوره خواهد شد یک سرویس اطلاعات محصولات شبکه، آموزش شبکه برای تبدیل شدن به صنعت بالا بازگشت، درمان معلمان دیگر بی دست و پا که هیچ، یادگیری به بازگشت مستقیم ترین، موعظه شهریه به معلمان تمام وقت محدود نمی شود، رقابت مرزی ظاهر شد و در بخش آموزش و پرورش، برای شکستن مدرسه ساخت برنامه درسی موانع، هر دو تولید برنامه درسی مدرسه، مصرف کنندگان نیز دوره های آموزشی در تنظیم بازار، کل جامعه به آموزش و پرورش، هر کس مناسب برای مسیر یادگیری خود را، هر کس می تواند آغاز، آموزش و رفاه بزرگ است.


(6) پلت فرم مدرسه


معلمان و دانش آموزان دیگر منحصر به فرد را به یک مدرسه، آموزش و پرورش و ارزیابی علمی خواهد فراتر از مرزهای مدرسه بروند، مدرسه ویژگی های مختلف از رشد پلت فرم استعداد و سیستم مربیگری طراحی، تمام دوره شما می توانید از بازار شد.


(7) هر یک از معلمان و دانش آموزان دیگر، همکلاسی های دیگر.


عصر فضای مجازی، معلمان و هر یک از دیگر پدیده به طور فزاینده مشترک، دانش آموزان را نیز به گستره و مقیاس گسترش بی سابقه ای، نه تنها "سه خط، باید معلم من باشد" و "سه خط، باید همکلاسی ها."


در واقع، مردم شروع به کشف و تمرین انقلاب آموزشی کرده اند. MOOC به عنوان پرچم رونق آموزش آنلاین، جهان را فرا میگیرد، وزارت آموزش و پرورش رسما اعتبار MOOC را برای ترویج شناخت متقابل اعلام کرده است. MOOC بدون شک نشان دهنده یک روش مترقی آموزشی و الگوهای، اما راه معمول مورد استفاده از یک کلاس جداگانه علاوه بر سیستم آموزش و پرورش موجود، معلمان به منظور ایجاد یک دوره آنلاین و "دوباره به نواز دعوت ویژه" نه تنها اتلاف وقت و انرژی، و اغلب پیدا کردن است کمتر از احساس واقعی کلاس درس. در عین حال، تدریس تنظیمات و به روزرسانی محتوا به معنای بازسازی و تولید است.


آیا ممکن است به طور مستقیم کلاس های سنتی را ارتقا دهید تا برنامه های درسی آموزشی طبقاتی بتوانند مستقیما "MOOC" شوند؟ استفاده کامل از موجود تجهیزات چند رسانه ای آموزش در کلاس درس و نظارت بر تجهیزات با هزینه ای کمتر برای تبدیل کلاس درس سنتی، شبکه کلاس درس برای رسیدن، در مورد نیازی عمدی ساخته شده، هر دوره است. "MOOC"، هر معلم مشارکت "MOOC"، دانش آموزان MOOC به شرکت در تولید طبیعی، به نظر می رسد از دوخته + تصور می شود بیشتر در خط با اینترنت و سنتی صنعت اینترنت با هم نه.


به عنوان متمایز از MOOC، دید ما برای بالا بردن یک مارپیچ کلاس درس سنتی به یک کلاس آنلاین، به عنوان یک شبکه کلاس تعریف شده است. اگر ساخت MOOC پول برای شیر کنسرو (و همچنین عمر مفید) هزینه می کند، اجرای یک دوره هزینه بیشتر از یک شیر می تواند هزینه کند.


شبکه کلاس دارای ویژگی های زیر است:


(1) اینترنت کلاس درس سنتی


دوره های آموزشی می تواند زنده باشد، ضبط هولوگرافی، دانش آموزان می توانند از راه دور در کلاس شرکت کنند، معلمان می توانند در مسیر راه آموزش دهند، و دیگر نیازی به عمدا دوره های MOOC ندارند.


(2) هوشمند کلاس درس


معلمان و استفاده از ابزارهای فناوری اطلاعات و کارآمد تر و تعاملی، دانش آموزان از راه دور می توانید در تعاملی شرکت، معلمان می توانند سایر پرسنل آموزش از راه دور همکاری دعوت؛


(3) پلت فرم دوره


از طریق تقویت حمایت از پلت فرم دوره آنلاین، ما می توانیم دستیابی نامحدود، جمع آوری محبوبیت و ادغام منابع فراتر از زمان سخنرانی محدود.


(4) مدیریت آموزشی هوشمند


تدریس گروه های مدیریت برای درک و تضعیف در زمان واقعی آموزش و اثربخشی آموزش، آموزش مدیریت داده های بزرگ است.


گرچه شبکه کلاس فقط ممکن است یک نمونه اولیه از آموزش فضای مجازی در آینده باشد، تحقق شبکه شبکه هنوز با بسیاری از چالش ها مواجه است.


(1) درس شبکه زیرساخت اینترنت را به چالش می کشد


در طول زمان کلاس، صدها هزار دوره در یک زمان در سراسر کشور اجرا می شود و شبکه این دوره ها بار ترافیکی زیادی را تولید می کند.


(2) شبکه کلاس به مدیریت آموزش می پردازد


بررسی برنامه درسی، ارزیابی تدریجی و ارزیابی یادگیری با شرایط جدید و مشکلات جدید مواجه خواهد شد.


(3) معلمان چالش برای شبکه های آموزشی


پس از حالت شبکه کلاس، هر کلاس دوره های عمومی، برنامه درسی و محبوبیت تدریس به طور مستقیم به ویژگی ها و کیفیت، توانایی و تعهد معلمان، خواسته های بالاتر مربوط می شود.


(4) شبکه های کلاس به دانش آموزان چالش می کشد


انفجار کلاس باز، اثر یادگیری این شکاف بستگی دارد نه تنها به ویژگی های شخصی و سطح سختی، بلکه همچنین به توانایی انتخاب نیز بستگی دارد.


MOOC مقدمه به عصر انقلاب فضای مجازی در آموزش و پرورش باز، شبکه های کلاس چینی ایده های اصلی جدید است، در مقایسه با MOOC فعلی یک عمل کلاس جداگانه، بیشتر در خط با اینترنت + تفکر. کلاس شبکه های مربوط عمل بی سر و صدا در تعدادی از موسسات گسترش یافته است، می توانید انتظار درس از طوفان شبکه چین پس از انباشت قدرت شکست.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی