笑傳醉夢中

笑傳醉夢中

笑傳醉夢中

笑傳醉夢中

笑傳醉夢中

  • ۰
  • ۰

 

کلینیک، بیشتر مردم که حس کوروناویروس جدید را دارند، شرایط شبیه تب و سرد دارند، و در مرحله وسط و بعد تب بالا دارند، که به مشکلات سیستم دماغ می رسد. اگر به یک بیمار مظنون احساس Qi دست بزنید، پیشنهاد داده می شود که با محافظت خانه نزدیک ارتباط با محافظت خانه بر اساس قوانین انجام دهید تا ببینید آیا نشانه های عفونت بعد از ۱۴ روز وجود دارد. در این مدت، مجبور نیستید بیرون برید یا ترس کنید و کار خوبی در محافظت خودتان انجام دهید.

اوضاع شناسایی جدید از عصبانی کوروناویروس جدید چیه؟

بعضی از بیماران با تاج جدید معمولا علائم سوختن و خشک تفنگ دارند و بعضی از بیماران علائم آسانی دارند. بیشتر از آنها از تشخیص تصویر سینه یا آزمایش معمولی خون برای انجام شناسایی استفاده می کنند. بر طبق نتیجه آزمایش، می توانیم تشخیص دهیم که آیا نوعی رنج کوروناویروس است.رادیوگرافی چشم هم می تواند به عنوان یکی از روش شناسایی جدید استفاده شود. در حقیقت، اشعه‌های سینه‌ی X هم بسیار موثر هستند. با جمع ثبت‌های پزشکی جمع شده، می‌تواند مشخص شود快速測試 که تصویر روی ریه بسیار کم است و در اطراف پراکنده می‌شود.

معمولاً به طبق سینه سینه سینه سینه‌ای هم می‌تواند بررسی شود، بسیار بعد از هر اسکن سینه سینه سینه‌ای. بعد از هر اسکن سینه سینه سینه‌ای، می‌توانید برخی قسمت غیبی از آزمایش اشعه‌ی سینه‌ای یا سایه‌ی تاریک سینه‌ای را ببینید، که می‌تواند بیماران را یادآوری کند که در مرحله‌ی اولیه اگر شما احساس می کنید که بدن انسان مظنون شده است که حساس به کیی باشد، پیشنهاد می شود به یک بیمارستان بزرگ بروید تا آزمایش انجام دهد تا تصمیم بگیرید که آیا شما با کوروناویروس جدید آلوده شده اید.

روش‌ها و قدم‌ها برای انتخاب بیماران با جدید کوروناویروس چیست؟

معمولاً اولین آزمایش برای تصمیم گرفتن که آیا یک کوروناویروس جدید دارید آزمایش است. نسبت کوروناویروس جدید در شب خون بیماران بسیار بالا نیست. بنابراین اگر می خواهیم بیماران با کرونویروس جدید را با آزمایش خون شناسایی کنیم، احتمالاً نتیجه فقط ۱۵ تا ۲۰ درصد است.

امروز، کارکنان علمی و تکنولوژی چین همچنین کارهای زیادی رابطه دارند. جسد انسان در مقابل عفونت کوروناویروس باعث می شود. آنتیژن‌های جدید کوروناویروس IgM و IgG شب در خون شناسایی می‌شود، ولی بیمار اولین بار را توسعه می‌دهد و بعد از پنج روز بعد از آنکه با کوروناویروس جدید آلوده شود، IgG را تشخیص می‌دهد. بنابراین، در مورد شناسایی شب خون کوروناویروس جدید، تحلیل کنندگان در چین اکنون روی سرعت توسعه تکنولوژی شناسایی و تحقیق غیر دقیق و حساسیت آن تمرکز می کنند.

Related article reading:

What is the easiest way to tell if I have a new type of lung infection?

新型コロナウイルスは人に感染するのか? 肺炎の初期症状がある場合の診断方法について

猜疑自身感柒新式肺部感染該怎么辦?先掌握沒有症狀的和寶寶患新式肺炎症狀

  • ۰۰/۰۹/۱۷
  • karli kiley

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی