笑傳醉夢中

笑傳醉夢中

笑傳醉夢中

笑傳醉夢中

笑傳醉夢中

۲ مطلب در فروردين ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰


بسیاری از مردم فکر می کنند 潤滑劑که روان کننده ها توسط افراد مسن و ظرفیت ترشح ناکافی استفاده می شود. در واقع نه،

روان کننده می تواند باعث شود زنان در حین رابطه جنسی لذت بیشتری ببرند.

در رابطه جنسی، روان کننده های مبتنی بر آب و سیلیکون کاملاً "قوی" هستند.بیش از نیمی از زنانی که از آن استفاده می کنند به طور قابل توجهی سلامت جنسی خود را بهبود بخشیده اند و ناراحتی آنها در حین رابطه جنسی نیز تا حد زیادی کاهش یافته است.

سه روان کننده رایج PK با مزایا و معایب:

روان کننده های مبتنی بر آب طبیعی هستند، می توانند توسط پوست جذب شوند، با کاندوم سازگار هستند و ورقه ها را لکه دار نمی کنند، اما بادوام نیستند.

روان کننده های سیلیکونی بدون جذب روی سطح پوست می مانند، بادوام تر و چسبناک تر هستند و می توانند ورقه ها را لکه دار کنند.

روان کننده های مبتنی بر روغن برای روانکاری خوب هستند، اما استفاده از آنها دو مشکل دارد:

یکی این که می توانند باعث عفونت ادراری و عفونت واژن در خانم ها شوند و دیگری اینکه نمی توانید به هیچ محصول لاستیکی مانند کاندوم لاستیکی دست بزنید.
در صورتی که کاندوم ها روان کننده های روغنی به آن ها وصل شوند، کارایی کمتری دارند.

با توجه به اینکه کاندوم های لاستیکی اساسا در بازار استفاده می شوند، استفاده از آن ها توصیه نمی شود.

  • karli kiley
  • ۰
  • ۰

به قول معروف چشم ها پنجره ای به روح هستند. یک جفت چشم زیبا می تواند شما را هاله ای بیشتر نشان دهد. بنابراین بسیاری از دختران در شهر برای محافظت از پوست under eye mask ماسک چشم استفاده می کنند، آیا بعد از استفاده از ماسک چشم باید تمیز شوند؟ بهترین زمان استفاده از ماسک چشم چه زمانی است؟ بیا آن را با من در زیر ببینید!

اول از همه اینکه ماسک دور چشم نیاز به تمیز کردن دارد یا نه با توجه به بافت ماسک چشم و حس بعد از استفاده مشخص می شود.

اگر از نوع ماسک چشم زیبایی مصنوعی باشد نیازی به شستن ندارد و در صورت نگهداری نتیجه استفاده از چشم را بیشتر می کند فقط ماساژ دهید و بعد از زدن آن را جذب کنید. اگر از نوع ماسک دور چشمی است که پس از استفاده به طور غیرعادی سبکی احساس می شود، باید شسته شود، در غیر این صورت ممکن است منافذ چشم را مسدود کند، بهتر است این نوع ماسک چشم را بشویید.

ثانیاً نحوه شستشوی ماسک چشم: اگر بعد از استفاده از ماسک نیاز به شستشو دارید، بهتر است آن را با آب تمیز با دمای متوسط ​​بشویید. پوست دور چشم را به آرامی با آب گرم بشویید و تا زمانی که روشن نشود به شستشو توجه کنید. پوست اطراف چشم ضعیف ترین قسمت صورت است و مستعد چین و چروک، سیاهی و کیسه های چشم است. پس از تمیز کردن، مستقیماً با حوله پاک نکنید، روش صحیح این است که به آرامی با حوله فشار دهید تا رطوبت را جذب کند.

بهترین زمان برای استفاده از ماسک چشم در ابتدا:

1. هنگام حمام کردن

پوست ما هنگام حمام در بهترین حالت است که منافذ را می بندد و چربی را از بین می برد. بهتر است هنگام حمام از ماسک چشم استفاده شود، این ماسک می تواند گردش خون را تسریع کند و برای جذب بیشتر مفید است.

2. یک هفته بعد از قاعدگی

توانایی جذب خانم ها بعد از یک هفته قاعدگی عالی است یعنی دفع استروژن در بدن بسیار پررونق و متابولیسم سریع است.استفاده از ماسک چشم می تواند نتیجه را به حداکثر برساند.کسی که ماسک چشم را بزند بهترین نتیجه را دارد. اثر . .

3. قبل از خواب استفاده کنید

استفاده از ماسک چشم قبل از رفتن به رختخواب نیز تسهیلات بسیار خوبی است.بعد از استفاده از ماسک چشم، خواب خوبی داشته باشید تا مواد مغذی در هنگام خواب به حداکثر برسند و باعث جذب بیشتر شوند.

4. بعد از ورزش استفاده کنید

همچنین استفاده از ماسک چشم پس از فعالیت بسیار مناسب است، پس از فعالیت، متابولیسم در بدن تسریع می شود و جذب مواد مغذی ماسک چشم با سرعت بیشتری جذب می شود. بدن انسان بعد از ورزش عرق می کند و سم زدایی می کند و تاثیر استفاده از ماسک چشم در آن زمان نیز بسیار عالی است.

نکات: اگرچه ماسک چشم برای مراقبت از چشم بسیار خوب است، اما نیازی به استفاده روزانه از آن نیست. ماسک چشم نوع اسمیر را می توان هر روز استفاده کرد و ماسک چشم مرطوب کننده می تواند پوست چشم را مرطوب نگه دارد و دو بار در روز قابل استفاده است. اگر ماسک دور چشم ورقه ای است می توانید هفته ای دو یا سه بار آن را بزنید که همان ماسک زدن است!

یک دختر خوک خوب بودن کار آسانی نیست! موارد فوق اقدامات احتیاطی مربوطه برای استفاده از ماسک های چشمی است که با دیگران به اشتراک گذاشتم، و مطالب بیشتر مربوط به مراقبت از چشم.

  • karli kiley